Wachtwoord vergeten en geen toegang tot e-mail

Wachtwoord vergeten en geen toegang tot e-mail

12 juli 2024, 19-07-2024

Het kan gebeuren dat u niet meer kunt inloggen in het portaal (bvb. wachtwoord vergeten) en u wilt een nieuw wachtwoord aanvragen. Daarvoor stuurt het portaal een e-mail met een instructie (link om op te klikken) naar uw huidige gebruikersnaam (=emailadres waarmee u inlogt).
U heeft echter geen toegang meer heeft tot uw (oude) emailadres omdat u - langer of korter geleden - bent overgestapt op een nieuw emailadres. Het portaal kent uw nieuwe emailadres niet, en kan dus geen instructie naar u mailen.

Hieronder staat wat u kunt doen als u geen toegang meer heeft tot uw (oude) emailadres:

  • neem contact op met de LRP-helpdesk.
  • geef aan de medewerker van de LRP helpdesk uw huidige gebruikersnaam (=oude emailadres) en uw nieuwe emailadres (nieuwe gebruikersnaam) door, en de applicaties waar u toegang toe heeft via het portaal, en eventueel voor welke (wijk)gemeente
  • de medewerker van de LRP-helpdesk zal:
    • een verificatie-code sturen naar uw nieuwe emailadres
    • u verzoeken deze verificatie-code mondeling te bevestigen
    • uw oude portaal gebruikersnaam (laten) wijzigen in uw nieuwe emailadres

Hierna kunt u, desgewenst, zelf weer een nieuw wachtwoord aanvragen.

Was deze pagina behulpzaam?
Als u bepaalde informatie niet kon vinden, wilt u dat dan doorgeven?