Bestellen via LRP
Inleiding
Open het overzicht bestellingen in LRP vanuit menu Extra > Bestellingen.
Dit overzicht bevat alle bestellingen van uw gemeente.
Bestellingen zijn niet persoonsgebonden, zowel de bijdragenadministrateur, ledenadministrateur als lokaal beheerder kunnen de bestellingen zien en, waar mogelijk, bewerken en verwijderen.
Bestelling
-
Dupliceren
Bestellingen van vóór 9 oktober 2024 kunt u niet meer dupliceren.
Deze knop heeft uiteenlopende toepassingsmogelijkheden:
- vanuit tabblad Concept kunt u een nog niet ingediende bestelling voor de ene wijkgemeente dupliceren voor een gelijksoortige bestelling voor de andere wijkgemeente(n). U hoeft dan alleen nog maar de afwijkende gegevens (wijknummer, fondsnummer, selectie, sjablonen, etc.) aan te passen;
Concept-bestellingen ouder dan 13 maanden worden automatisch verwijderd.
- vanuit de tabbladen Besteld, Ingepland, Uitgevoerd en Verzonden kunt u door te dupliceren de bestelling voor het ene jaar heel gemakkelijk weer indienen voor het volgende jaar;
- Vanuit tabblad Geannuleerd kunt u een geannuleerde bestelling dupliceren en onder tabblad Concept aanpassen en alsnog indienen.
- Bij het dupliceren worden ook de bijlagen gedupliceerd!
volgende stappen