Contact

Hoe contact met ons op te nemen

Contactformulier

Komt u er met bovengenoemde documentatie niet uit, stel dan uw vraag in het Contactformulier LRP

Bereikbaarheid

Alle medewerkers van het LRP-team werken vanuit huis. Het heeft onze voorkeur dat u uw vragen via het contactformulier of via e-mail stelt. Is dit in uw geval niet wenselijk of mogelijk, dan komt uw telefoontje binnen bij de receptie, die u doorverbindt met één van de LRP-medewerkers.

Afdeling LRP-helpdesk

Voor vragen over LRP, mutaties in de ledenadministratie, inschrijven voor trainingen en alle vragen waarbij u niet weet bij welke afdeling u precies moet zijn.

Afdeling orderadministratie en bestellingen

Voor vragen omtrent het uitbesteden van het printen van acceptgiro's, uitvoeren van incasso's en inboeken van ontvangsten, persoons- en gezinsregisters, mutatielijsten, verjaardagsfondsen enz.

Afdeling KSO

Voor vragen omtrent fusies, gemeente- en wijkgrenzen en de registratie in het ANBI-register en bij de Kamer van Koophandel. De afdeling KSO beheert ook de uitgifte van licenties (sleutels) en de XML-koppeling naar Scipio.

Bij uw vraag altijd uw naam, uw functie/rol in LRP en uw gemeentenaam en/of gemeentenummer vermelden,
uw vraag kan dan sneller worden behandeld. Kijk ook hier voor informatie over de LRP-helpdesk

En verder nog

Webwinkel PKN
Voor het bestellen vensterenveloppen en folders Solidariteitskas

Team Kerkbalans
Voor materiaal rondom de actie Kerkbalans (enveloppen, folders, promotiemateriaal)

LRP-Team

Postadres:

Protestants Landelijk Dienstencentrum,  
t.a.v. LRP-Team  
Postbus 8527  
3503 RM  Utrecht

Bezoekadres:

Protestants Landelijk Dienstencentrum  
Joseph Haydnlaan 2a  
3533 AE  Utrecht