Komt u er met bovengenoemde documentatie niet uit, stel dan uw vraag in het Contactformulier LRP
Alle medewerkers van het LRP-team werken vanuit huis. Het heeft onze voorkeur dat u uw vragen via het contactformulier of via e-mail stelt. Is dit in uw geval niet wenselijk of mogelijk, dan komt uw telefoontje binnen bij de receptie, die u doorverbindt met één van de LRP-medewerkers.
Voor vragen over LRP, mutaties in de ledenadministratie, inschrijven voor trainingen en alle vragen waarbij u niet weet bij welke afdeling u precies moet zijn.
Voor vragen omtrent het uitbesteden van het printen van acceptgiro's, uitvoeren van incasso's en inboeken van ontvangsten, persoons- en gezinsregisters, mutatielijsten, verjaardagsfondsen enz.
Voor vragen omtrent fusies, gemeente- en wijkgrenzen en de registratie in het ANBI-register en bij de Kamer van Koophandel. De afdeling KSO beheert ook de uitgifte van licenties (sleutels) en de XML-koppeling naar Scipio.
Bij uw vraag altijd uw naam, uw functie/rol in LRP en uw gemeentenaam en/of gemeentenummer vermelden,
uw vraag kan dan sneller worden behandeld. Kijk ook hier voor informatie over de LRP-helpdesk
Webwinkel PKN
Voor het bestellen vensterenveloppen en folders Solidariteitskas
Team Kerkbalans
Voor materiaal rondom de actie Kerkbalans (enveloppen, folders, promotiemateriaal)
Postadres:
Protestants Landelijk Dienstencentrum,
t.a.v. LRP-Team
Postbus 8527
3503 RM Utrecht
Bezoekadres:
Protestants Landelijk Dienstencentrum
Joseph Haydnlaan 2a
3533 AE Utrecht