28 mei 2024, 30-09-2024
Het kan gebeuren dat u niet meer kan inloggen in het portaal met uw naam en wachtwoord.
Ervaring leert dat er meestal sprake is van een verkeerd wachtwoord dat door uw browser automatisch wordt ingevuld.
Probeer eerst het laatstbekende, goedwerkende, wachtwoord met de hand in te vullen.
Als dat niet helpt dan kunt u zelf een nieuw wachtwoord aanvragen via de link Wachtwoord vergeten?
U ontvangt dan een e-mail met daarin een link om uw wachtwoord te resetten.
Deze link is een half uur geldig
Klik op de link Wachtwoord vergeten?
Vul uw gebruikersnaam in. Dit is het e-mailadres waarmee u inlogt in het portaal. (Let op: vul de exacte gebruikersnaam in, zonder extra punten, spaties, tabs, etc)
Het Portaal toon de volgende melding:
We hebben een e-mail gestuurd met instructies om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Geen mail ontvangen?
Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail van het portaal, zoals het voorbeeld hieronder.
Klik op de link in de e-mail en geef een nieuw wachtwoord op
Mocht bij u de knop Bevestig nieuwe wachtwoord niet worden getoond, kopieer dan de link uit de e-mail in een andere browser, of in een anoniem venster van uw browser.
Let op: zorg ervoor dat u uw nieuwe wachtwoord goed bewaart. Gebruik daarvoor bij voorkeur(!) een goede wachtwoordmanager.
Het kan gebeuren dat u uw wactwoord bent vegeten, en dat u geen toegang meer heeft tot uw (oude) emailadres omdat u - langer of korter geleden - bent overgestapt op een nieuw emailadres. Het portaal kent uw nieuwe emailadres niet, en kan dus geen instructie naar u mailen.
Hier staat beschreven wat u in dat geval kunt doen.
Kijk hier bij de veelgestelde vragen wat te doen als u geen e-mail ontvangt.
Was deze pagina behulpzaam?
Als u bepaalde informatie niet kon vinden, wilt u dat dan doorgeven?