Voor contactgegevens kijk hier .
De helpdesk is in eerste instantie bedoeld voor de ondersteuning van lokaal beheerders, ledenadministrateurs en bijdragenadministrateurs.
Pastoraal medewerker kunnen met hun vraag meestal terecht bij de ledenadministrateur of de lokaal beheerder van de (wijk)gemeente. Komt u er samen niet uit, dan kunt u uw vraag of probleem per e-mail aan de helpdesk voorleggen.
Voordat u de helpdesk belt kunt u eerst zelf proberen of u er uit komt. Daarvoor kunt u gebruik maken van de oefenomgeving van LRP .
Voor de eenvoudige gebruikersvragen kunt u telefonisch contact opnemen met de helpdesk: met het oog op de bereikbaarheid kan zo'n gesprek niet langer dan 10 minuten duren.
Complexere vragen kunt u het beste per
e-mail
aan ons voorleggen.
Omschrijft daarbij de vraag / het probleem zo duidelijk mogelijk:
De helpdesk kan u vervolgens beter en sneller helpen zodat u eerder uw antwoord / een oplossing heeft.
Gemaakt in Grav CMS door de Protestantse Kerk in Nederland