Nieuwe bestellingenmodule

Nieuwe bestellingmodule

Vanaf nu kunt u gebruik maken van de nieuwe bestellingenmodule in LRP.
Hiermee kunt u op een eenvoudige manier bij de orderadministratie voor uw gemeente de volgende producten en diensten bestellen:

  • Toezeggingsbrieven
  • Acceptgiro's
  • Herinneringen
  • Incassorun (eenmalig)
  • Acceptgiro's / incasso's (maandelijks)
  • Herinneringen (per kwartaal)

De gegevens die u nodig heeft voor uw bestelling worden rechtstreeks uit uw administratie in LRP opgevraagd.
Per product heeft een een ruime keuze aan enveloppen, sjablonen en papiersoorten (incl. uw eigen voorbeelden).
Na verzending door onze drukker kunt u met één druk op de knop de status van de levering uw bestelling opvragen bij PostNL.

Integratie met kerkbalans.nl

Als u gebruik maakt van producten of diensten van kerkbalans.nl dan kunt u uw bestelling op kerkbalans.nl beginnen, u wordt dan in het bestelproces vanzelf - met behoud van uw gegevens - doorgestuurd naar het bestelformulier in LRP.

Kortom: de orderafdeling zorgt voor een correcte en tijdige afwikkeling van uw bestelling!

Tijdig indienen

Voor tijdige levering moet uw bestelling voor Kerkbalans uiterlijk 15 oktober bij ons ingediend zijn.

Handleiding

Hoewel u de meeste schermen en opties zonder nadere toelichting kunt invullen is er ook een online handleiding beschikbaar.

Vorige bericht