Problemen inloggen
Soms lukt het inloggen in LRP niet.
In de meeste gevallen is er sprake van:
- verkeerde sleutel (dit kunt u ondervangen door de sleutels duidelijk te markeren)
- een onjuist wachtwoord
Uw Lokaal beheerder verstrekt de wachtwoorden voor uw gemeente.
Als u met een juist wachtwoord en juiste sleutel nog niet kunt inloggen kunt u - voordat u de helpdesk benadert - zélf het volgende proberen (de helpdesk zal óók deze vragen aan u stellen):
-
Controleer het (internet)adres waarop u probeert in te loggen.
Dit moet zijn: https://lrp.pkn.nl (niets ervoor, login.html verschijnt er automatisch achter!)
Let ook op het (groene) slotje vóór dit adres ten teken van een veilige verbinding met LRP. - Staat er standaard al een naam en een wachtwoord ingevuld in het loginscherm?
Verifieer dat dit de juiste gegevens zijn. - Kunt u ook een andere website openen in dezelfde browser waarmee u probeert in te loggen in LRP?
- Probeer eens in te loggen in LRP met een andere browser (zie hier voor meer informatie)
- Leeg de cache van uw browser alvorens opnieuw in te loggen. (zie hier voor meer informatie)
Als u na bovenstaande instructies nog niet kunt inloggen kunt u contact opnemen met de helpdesk.