Problemen inloggen

February 22, 2019 Applicatiebeheer LRP Algemeen 2 minutes, 1 second

Soms lukt het inloggen in LRP niet.

In de meeste gevallen is er sprake van:

  • verkeerde sleutel (dit kunt u ondervangen door de sleutels duidelijk te markeren)
  • een onjuist wachtwoord

Uw Lokaal beheerder verstrekt de wachtwoorden voor uw gemeente.

Als u met een juist wachtwoord en juiste sleutel nog niet kunt inloggen kunt u - voordat u de helpdesk benadert - zélf het volgende proberen (de helpdesk zal óók deze vragen aan u stellen):

  • Controleer het (internet)adres waarop u probeert in te loggen.
    Dit moet zijn: https://lrp.pkn.nl (niets ervoor, login.html verschijnt er automatisch achter!)
    Let ook op het (groene) slotje vóór dit adres ten teken van een veilige verbinding met LRP. Inlogscherm LRP

  • Staat er standaard al een naam en een wachtwoord ingevuld in het loginscherm?
    Verifieer dat dit de juiste gegevens zijn.
  • Kunt u ook een andere website openen in dezelfde browser waarmee u probeert in te loggen in LRP?
  • Probeer eens in te loggen in LRP met een andere browser (zie hier voor meer informatie)
  • Leeg de cache van uw browser alvorens opnieuw in te loggen. (zie hier voor meer informatie)

Als u na bovenstaande instructies nog niet kunt inloggen kunt u contact opnemen met de helpdesk.


Was dit artikel nuttig?
 1
 0