Ondersteuning LRP

​De medewerkers van de LRP-helpdesk zijn maandag tot en met donderdag bereikbaar van 09.00 - 12.00 en van 12.30 - 16.00 uur.

U kunt uw vraag stellen per mail: lrp-help@protestantsekerk.nl of het contactformulier invullen. Let u bij het sturen van een mail er wel op dat u uw naam + gemeentenummer/naam en functierol vermeld. Uw vraag kan dan sneller worden behandeld.

De helpdesk is in eerste instantie bedoeld voor de ondersteuning van lokaal beheerders, leden/en bijdragenadministrateurs. Gebruikers in de pastoraal werk - rol worden geacht hun vragen in eerste instantie voor te leggen aan de ledenadministrateurs of lokaal beheerder.  Leidt dat niet tot een oplossing, dan graag de vraag of het probleem via het Pastorale Contactformulier aan de helpdesk voorleggen.

Alleen voor de eenvoudige gebruikersvragen kunt u telefonische contact leggen met de helpdesk:met het oog op bereikbaarheid kan zo'n gesprek niet langer dan 10 minuten duren.

Wij vragen u om de meer complexe vragen via het contactformulier of per e-mail aan ons voor te leggen:omschrijft u daarbij s.v.p. de vraag / het probleem zo duidelijk mogelijk. Welk onderdeel in LRP betreft het, om welk persoon gaat het (geregistreerdenummer), heeft deze vraag betrekking op één persoon of op meerdere personen met soortgelijke kenmerken? Welk selectienummer of fondsnummer betreft het.

De helpdesk kan u vervolgens beter en sneller helpen zodat u eerder uw antwoord/oplossing heeft.

U vindt de contactgegevens in LRP via tabblad Ondersteuning LRP