Helpdesk

​De medewerkers van de LRP-helpdesk zijn maandag tot en met donderdag bereikbaar van 09.00 - 12.00 en van 12.30 - 16.00 uur.

U kunt uw vraag stellen per mail: lrp-help@protestantsekerk.nl of het contactformulier invullen. Let u bij het sturen van een mail er wel op dat u uw naam + gemeentenummer/naam en functierol vermeld. Uw vraag kan dan sneller worden behandeld.

De helpdesk is (al vanaf de start van LRP ) bedoeld voor de ondersteuning van lokaal beheerders, leden-en bijdragenadministrateurs. Gebruikers in de pastoraal werk - rol worden geacht hun vragen aan de plaatselijke ledenadministrateurs en / of de lokaal beheerder voor te leggen.

Om de beperkte bezetting van de helpdesk optimaal te benutten, vragen wij uw begrip en medewerking voor de volgende keuzes die wij maakten:

Alleen voor de eenvoudige gebruikersvragen kunt u telefonische contact leggen met de helpdesk:met het oog op bereikbaarheid kan zo'n gesprek niet langer dan 10 minuten duren.

Wij vragen u om de meer complexe vragen via het contactformulier of per e-mail aan ons voor te leggen:om,schrijft u daarbij s.v.p. de vraag / het probleem zo duidelijk mogelijk. Welk onderdeel in LRP betreft het, om welk persoon gaat het (geregistreerdenummer), heeft deze vraag betrekking op één persoon of op meerdere personen met soortgelijke kenmerken? Welk selectienummer of fondsnummer betreft het.

De helpdesk kan u vervolgens beter en sneller helpen zodat u eerder uw antwoord/oplossing heeft.

U vindt alle contactgegevens op de contactpagina.​​​​​​​