FAQ - inloggen

Laatst bijgewerkt op: 5-03-2019 - aantal paginaweergaves: 78 - gemiddelde leestijd: 1 minuut, 20 seconden

FAQ - inloggen

Hieronder staan enkele veelgestelde vragen met een antwoord:

Als gebruiker kunt u uw wachtwoord zelf wijzigen.
Zie hiervoor dit artikel in de kennisbank .

Als u uw wachtwoord bent vergeten dan kan de lokaal beheerder van uw gemeente u een nieuw (en anoniem) wachtwoord toezenden via e-mail. Dit nieuwe wachtwoord wordt dan verzonden naar het e-mailadres waarmee u als gebruiker inlogt.

Als gebruiker kunt u uw gebruikersnaam (dit is het e-mailadres waarmee u inlogt in LRP) zelf wijzigen.
Zie hiervoor dit artikel in de kennisbank .

Als u uw gebruikersnaam (dit is het e-mailadres waarmee u inlogt in LRP) bent vergeten dan kan de lokaal beheerder van uw gemeente u hierbij helpen.

Soms lukt het inloggen in LRP niet.

In veel gevallen is een onjuist wachtwoord of een verkeerde sleutel oorzaak van deze melding.

In de kennisbank is hierover een artikel opgenomen met meer informatie en zaken die u kunt doen alvorens de helpdesk te benaderen.

Incidenteel toont LRP de melding 'U dient uw sleutel te synchroniseren'.

In veel gevallen is een onjuist wachtwoord of een verkeerde sleutel oorzaak van deze melding.

Het kan gebeuren dat u nog steeds niet kunt inloggen.

In de kennisbank is hierover een artikel opgenomen met meer informatie en zaken die u kunt doen alvorens de helpdesk te benaderen.

FAQ - algemeen FAQ - ledenadministratie